Wednesday 26 August 2015

PADAM

Assalamualaikum

Lama betul tak tulis entry. Kenapa? Biasalah, kadang2 malas, kadang2 takda idea. Tapi ni bukannya kadang2, tapi dah selalu. Heheh, maaf ya.
Aku sendiri pun sedar, bukannya ramai pun yang jadi readers aku ni. Ok, aku anggap ja blog aku ni sebagai catatan or maybe luahan dari hati aku. Acewahh. Tulis ja apa yang aku rasa nak tulis.
Sebenaqnya, blog ni dari aku form 3 lagi. Dah lama la jugak. Tapi segala entry yang dulu banyak yang aku dah delete. Lebih kurang semualah. Heheh. Kenapa? Haa, bukannya nak delete memory yang lalu. NO. Tapi segala entry yang lepas2 tu nampak sangat tak matangnya. -_-' 
Hahahah, bila baca entry yang lama, jadi termalu sendiri. Haa, kan dah padan muka. Buat lagi entry yang pelik2. Ok, maybe lepas ni aku akan banyak update lagi. Boleh caya ka? Hahah, jangan tertipu lagi. Aku hanya menanam tebu di tepi bibir. Peace.

         

No comments: