Friday 16 December 2011

# Wordless Saturday=)



Assalamualaikum...=)


Sebenarnya aku xtaw nak post apa hari ni. Aku terbaca dekat facebook. Sekadar perkongsian bersama=)



Nasihat kubur !


1) Aku adalah tmpt yg paling gelap diantara yg gelap,maka terangilah aku dgn TAHAJUD


2) Aku adalah tmpt yg paling sempit,maka hendaklah kau luaskan aku dengan berSILATURAHMIM


3) Aku adalah tmpt yg paling sepi,maka ramaikanlah aku dgn perbanyakkan baca AL QUR'AN


4) Aku adalah tmpt nya binatang2 yg menjijikan,maka racunilah mereka dgn amal SEDEKAH


5) Aku yg menyempitkan mu hingga hancur bilamana kmu tdk SOLAT,bebaskan sempitan itu dgn SOLAT


6) Aku adalah tmpt untuk merendammu dgn cairan yg amat menyakitkan,bebaskan rendaman itu dgn PUASA


7) Aku adalah tmpt MUNKAR & NAKIR bertanya,maka persiapkanlah jawapanmu dgn memperbanyak kan membaca LAA ILAHA ILALLAH


♥ Sampaikanlah walau hny pd 1 orang..


♥ Sekecil apapun amal ibadah kita,
Allah s.w.t menghargainya puluhan kali . INSYAALLAH

No comments: